Belangrijke update EndNote X7.2 uitgebracht

EndNote X7.2 maakt delen van onderzoeksresultaten researchers mogelijk

Haarlem, 1 oktober 2014 -- De Scholarly & Scientific Research divisie van Thomson Reuters heeft een belangrijke update uitgebracht van het programma EndNote® Hybrid, de bibliografische software die door miljoenen onderzoekers, bibliothecarissen en studenten over de hele wereld wordt gebruikt.

EndNote X7.2 (http://researchsoftware.com/nl/nieuws/endnote-x72-nu-beschikbaar) biedt researchers nu ook de mogelijkheid om in groepen tot 15 onderzoekers samen te werken en onderzoeksresultaten online te delen, waarbij alle groepsleden tegelijkertijd de resultaten kunnen aanpassen, raadplegen en annoteren. Ook beschikt de gebruiker over ongelimiteerde opslag van bestanden, PDF’s en annotaties in de cloud. Deze gratis update is alleen beschikbaar voor diegenen die al een EndNote X7 licentie bezitten.

EndNote X7.2, inclusief EndNote Online, is software om snel en effectief onderzoek te kunnen doen en eenvoudig de resultaten van het onderzoek te kunnen publiceren dankzij de unieke en gepatenteerde Cite While You Write™ technologie. Met Cite While You Write kan men eenvoudig referenties invoegen in tekstdocumenten zoals scripties, rapporten en (wetenschappelijke) publicaties. Daarbij wordt er automatisch een bibliografische lijst gemaakt aan het einde van het document.

Een volledig overzicht van de functionaliteiten van EndNote X7.2 voor Windows vindt u op www.researchsoftware.com.

Over Researchsoftware:
Researchsoftware is exclusief distributeur voor de Benelux en Turkije van wetenschappelijke software van o.a. Thomson Reuters en Design Science en is onderdeel van DISC bv. Naast distributie en verkoop houdt Researchsoftware zich bezig met het verzorgen van Trainingen en het ondersteunen van eindgebruikers. De samenstelling van het klantenbestand is zeer divers en bestaat uit Farmaceutische bedrijven, Academisch Medische Ziekenhuizen, Hogescholen, Universiteiten, Biotechnologische bedrijven, Onderzoeksinstellingen, Bibliotheken, Ministeries, Musea, kortom overal waar onderzoek van cruciaal belang is. Een overzicht van enkele van onze klanten is te vinden op http://researchsoftware.com/nl/clients.

Notitie voor editors

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

Researchsoftware.com
Johan Scheffel Johan.Scheffel [at] researchsoftware.com